Technische en functionele kwaliteit
Kwaliteit is veel meer dan het goed uitvoeren van de dienst. Dat is ‘slechts’ technische kwaliteit. Hodal focust ook op de kwaliteitsbeleving; de functionele kwaliteit. Om naast de technische kwaliteit ook de functionele kwaliteit hoog te houden zijn een aantal aspecten van belang. Deze zijn geïntegreerd in de organisatie.
- Het creëren van een zo laag mogelijke toenaderingsdrempel. U heeft één contactpersoon die altijd benaderbaar is, kennis heeft van uw object en de bevoegdheid om de uitvoerenden aan te sturen en u toezeggingen te doen. Hierdoor ontstaat er een korte communicatielijn en kunnen wij snel en adequaat inspringen op uw wensen.
- 24- uurs calamiteitendienst.
- Tijdige informatievoorziening. Twee weken van te voren hoort u wanneer grotere reinigingsbeurten (glasbewassing, gevelreiniging, hogedrukreiniging, machinaal reinigen van de garages etc.) plaatsvinden. Zodat u niet voor een verrassing komt te staan wanneer de glazenwasser ineens voor het raam staat. En u ook voorzorgsmaatregelen kunt treffen. Denk aan de zonwering naar boven, of auto’s verplaatsen voor het reinigen van de garage. U ziet: communicatie is zéér belangrijk.
- Voldoen aan alle wettelijke verplichtingen.
- Vriendelijk en verzorgd personeel dat altijd bereid is u te helpen en net even iets meer te doen.
Hodal B.V. onderhoud vele VvE’s in onder andere Almere, Hilversum, Lelystad en Amsterdam. Wij zij trots op het feit dat wij dit kunnen doen.